Verzend informatie


Verzendbeleid Zukasa.nl



Laatst bijgewerkt: april 2025


Bij Zukasa.nl streven we naar hoge kwaliteit en veilige verzendmethodes. Wij willen dat jij zonder zorgen kunt genieten van jouw aankoop.


Om producten tegen scherpe prijzen aan te kunnen bieden, verzenden wij direct vanuit onze leverancier. Zo besparen wij kosten op opslag en transport, en kunnen wij deze voordelen doorgeven aan jou.





Levertijden



Onze gemiddelde levertijd voor Nederland en België bedraagt 10 tot 14 werkdagen.


De levertijd bestaat uit twee onderdelen:


1) Verwerkingstijd (2-3 werkdagen)


  • Bestelbevestiging
  • Kwaliteitscontrole
  • Verpakking



2) Bezorgduur (8-11 werkdagen)

Vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan de vervoerder.


Let op: Tijdens drukke periodes (zoals feestdagen, Black Friday) of door douanecontroles kan de levering iets vertraging oplopen.





Verzendkosten



Wij bieden momenteel gratis standaard verzending naar Nederland en België.





Invoerrechten en douane



Bij Zukasa.nl nemen wij alle invoerrechten en btw voor onze rekening.

Mocht je toch een bericht of betalingsverzoek ontvangen van de vervoerder voor invoerrechten of btw, neem dan direct contact op via info@zukasa.nl.

Wij zorgen ervoor dat deze kosten volledig door ons worden betaald, zodat jij zonder extra kosten je bestelling ontvangt.





Volgen van je bestelling



Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer.

Let op: het kan 1-2 werkdagen duren voordat trackinginformatie zichtbaar is.


Soms kan je bestelling in meerdere deelleveringen aankomen om de snelheid te verbeteren.





Beschadigde of verloren pakketten



  • Ontvang je een beschadigd product? Neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op via info@zukasa.nl met duidelijke foto’s van de schade. Wij sturen je kosteloos een nieuw product toe.
  • In het uitzonderlijke geval van een verloren pakket sturen wij altijd eerst kosteloos een nieuwe zending op.






Niet thuis bij levering / Niet ophalen bij afhaalpunt



Als een pakket niet wordt aangenomen of niet wordt opgehaald bij het afhaalpunt en retour wordt gestuurd, mogen wij €8,95 administratiekosten inhouden op het terug te storten bedrag.