Klachten pagina

Klachtenregeling Zukasa.nl


Bij Zukasa.nl vinden wij klanttevredenheid ontzettend belangrijk. We doen er alles aan om je bestelling en service vlekkeloos te laten verlopen. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet helemaal tevreden over bent.

In dat geval lossen wij dit graag zo snel mogelijk voor je op.



Hoe kun je een klacht indienen?


Heb je een klacht over een product, een bestelling of onze dienstverlening? Dan kun je ons eenvoudig bereiken:


E-mail: stuur je klacht naar info@zukasa.nl

Onderwerp: Vermeld in de onderwerpregel “Klacht + bestelnummer” voor een snelle verwerking.


Graag ontvangen wij:

Je naam en bestelnummer

Een duidelijke omschrijving van de klacht

Eventueel foto’s ter verduidelijking (bij productklachten)



Wat gebeurt er nadat je een klacht hebt ingediend?

Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst van je klacht.

We streven ernaar om jouw klacht binnen 7 werkdagen inhoudelijk te behandelen en op te lossen.

Indien meer tijd nodig is voor onderzoek, laten wij je weten wanneer je een inhoudelijk antwoord kunt verwachten.



Niet tevreden met de afhandeling?


Mocht je niet tevreden zijn over de oplossing die wij bieden, dan kun je jouw klacht ook aanmelden bij het Europese ODR-platform:

Onlinegeschillenbeslechting (ODR)


Via dit platform kun je een klacht indienen bij een onafhankelijke geschillencommissie.



Contactgegevens


Best Home Goods B.V.

Kraijenhoffstraat 137A

1018 RG Amsterdam

KVK-nummer: 95516409

E-mailadres: info@zukasa.nl